Hallå;)

Jag gick ut på ännu en promis, skräll att jag gör typ va som helst för att slippa städa, så nu sitter jag här, vilket jag har gjort ett tag och fryser och känner att jag inte kommer hinna med det som jag egentligen skulle ha gjort idag :/ Hmm.... Jobbiga mej! :(
Men nu känner jag mej faktiskt lite duktig iaf som sitter och kollar upp om gym, jag tänkte att jag och Linnea skulle börja träna ihop :D Hoppas att det verkligen kommer att bli av, det är så mkt roligare att va två och träna :D

Men nu ska jag få upp värmen och köra ett litet pass orkar egentligen verkligen inte xD Men nu Jäklar! ;)
Hard work, work!;)

Sen får vi väll se med städningen x´D Haha:P

Puuuuss!


Måste orka!! Haha! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0