Inne efter..

Inne efter en tur till stallet med Kimberly :D
Nu är det dags för träning!:p
Idag står det mellan pilates och yoga.. hmm, vet inte vad jag ska göra, men lutar mot yogan faktiskt ;) Hihi, tur att jag är så smidig *host* *host* xD

Är verkligen igång med att vara duktig, kolla mitt mellanmål som jag åt förut liksom:D :

Körsbärstomater, clementin (eller vad det heter :P) och sånadära oranga grejer som jag inte vet vad dom heter xD Haha, nyttigt va?!;)

Nu blir det iaf träning :)

Puss!

Kommentarer
Postat av: ESSEM, Selena

Sv' Blir samhäll :) Vill gå en bred linje elr vad man nu kallar dt ;p

Hur gammal är du då? :)

2010-01-11 @ 21:16:20
URL: http://essems.blogg.se/
Postat av: Sally

Hejsan , sjukt fin blogg!

Svara gärna på frågan som jag skrev på bloggen !

hoppas allt är bra med dej ?!?!?! :))

puss

2010-01-11 @ 21:42:55
URL: http://ssallynabolsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0