Inne igen...

Inne igen efter en tur ut till stallet med Kimberly :D
Hade inte riktigt tinat upp efter promisen så det va ju inte direkt varmare nu liksom :P
Men idag så tog vi Äntligen oss upp på hästarna igen :P Stackars Casper tyckte det va så jobbigt att röra sig i snön, så jag kommer säkert ha träningsvärk i benen imorn xD Tragiskt med tanke på att vi inte direkt red länge ;) Haha:P SÅ vältränad är jag nu liksom xD
Men det ska det bli ändring på nu jäklar! 2010 ska bli mitt bästa träningsår nånsin! ;) Haha:P

Nu ska jag iaf sätta igång med städningen :P Tror jag iaf om inte vovven ska ut igen, ska kolla det :P
Sen ska jag träna, duscha och sen Seeeega ;) Hihi, det är min planering för resten av dagen ;)

Hoppas ni  har haft en bra dag i det kalla men fina vädret ;)

Lite (kassa mobil-) bilder från när vi red :D


Kimberly och Reisan :D


Kimberly och Rei igen :D Härligt det ser ut va?;)


Jättesuddigt, men iaf jag och Casper :D
(Min mobil tar bättre bilder än din Kimberly! ;) )


Min Gris! <3

Vi hörs!

Puuusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0