Mätt!:P

Så nu är jag mätt och belåten :D
Har varit ute på en långpromis med Linnea :D Drygt en och en halvtimme :O Shiit vad tiden gick fort!:P
Synd bara va att mina ben typ förfrös :/ Sitter och fryser lite än och då har jag ändå varit inne i snart 40min iaf:/
Ska träffa Kimberly i stallet om 20 min också :D Hoppas jag hinner tina upp tills dess bara ;) Haha:P Känner mej lite djupfryst xD
När stallet är avklarat, vilket lär ta ett tag:P Så ska jag dra igång med städningen! Herregud, måste ta tag i detta nu, är inte så mkt att göra egentligen, men det måste göras!:P
NU ska jag fortsätta att proppa i mig det onyttiga och farligt goda godiset som jag fick av Älsk;) Påtal om det så skulle jag verkligen behöva träna idag också, får se hur det blir!;)

Alla ni som sitter inne i värmen kan ju tänka på mej som måste ut i kylan igen !;P Hihi!

Ha det bra!

Puss!:)


Brrr... bara att ge sig ut i kylan igen :S :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0