100701

Godmorgon!
Hoppas att alla har sovit gott! Det har jag iaf gjort, men känner att jag gärna skulle velat sovit några timmar till! Är jättetrött och blir inte direkt piggare av att tänka på att jag ska börja jobba om typ 30min :/ Blääääää!
Menmen, det är ju bara att ta sats och ge sig iväg när klockan börjar bli...

Igår så kom min sötnos hit :) Eller jag cyklade faktiskt in till stan väntade tills han slutade och cyklade med honom hem :) Hurtigt!
Senare på eftermiddagen så åkte vi in och åt på McDonalds så att jag fick mina Lila glas :D


Vi vart ju mätta iaf ;) Haha!
Men jag måste försöka få tag på några glas till nästa vecka tänkte jag :p
För nu har jag 2blå och 5lila, hmm.... kanske går att få tag på fler blå är ju typ finast tror jag :p

Nej nu måste jag sätta fart annars blir jag sen idag med xD

Ha en jättebra dag snyggingar!

Puuuussss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0