100703

Hej Snyggingar!
Hoppas det är bra med alla! Själv så är jag rädd att jag börjar bli förkyld :/ Har snorat jättemkt idag... Inte kul!
Men annars är det bra! Sitter hemma hos Älsk och klickar medan han hänger tvätt eller nått ;) Hihi!
Det blev grillning både igår och idag, älskar grillat! Är så himla gott! :D
Har pratat med Linnea också! ;D Verkar ju som om det är en hingst om dagen som försöker döda henne typ :/ Usch! Hoppas hon är försiktig! Annars klarar jag mej ju inte :(
Men det är nog ingen fara tror att hon har koll ;)
Ikväll blir det nog film och mys :) Tror att David och Malin skulle komma över sen med :)
Känner att jag vill ha chips och dipp!! Har vart sugen på det jättelänge nu ;) Haha, får se om jag kanske kan få nått :p
Ha en jättebra kväll!
Pusss!
(Varför trycks texten ihop för?!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0