100706

Godmorgon!
Har faktiskt redan varit uppe och ätit frukost och passar nu på att lägga mej i sängen en stund till :)
Älsk har redan trampat iväg till jobbet, men jag har sån lyx idag så min underbara arbetskamrat kommer och hämtar mej med våran mycket snygga jobbil sen :D

Idag åker Lilltjejen bort resten av veckan också... Hmm... alla åker ifrån mej ju!
Linnea är ju värst som åker till Spanien i massa månader!
Sen åker Kimberly till Norge och Rhodos (avis!) och är borta jättelänge...
Och nu åker Lilltjejen också! Men hon är inte borta så länge iaf :p

Typsikt att jag ska passa på att vara sjuk när jag blir själv med hästarna!
Hoppas att jag blir frisk i veckan iaf!

Nej, nu ska jag ta och halvsova typ tio min, sen är det dags att klä sig och jobba :p

Ha en bra dag!
Puss!


Jag som alltid är så snäll! (A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0