100712

Godmorgon!

Hoppas att ni har haft en jättebra helg i värmen!
Det har jag iaf, så har inte suttit nått vid datorn, haha!

I fredags så överraskade jag min sötnos med picknick :D
Goda smörgåsar, jordgubbar, (damsugare) och cider, Supermysigt!
Åkte ut till Räggårdsviken och satt där på bergen där i solen :)


Den finaste som finns <3<3


Mums! :D

Sen på Lördagen så passade vi på att ta lite sovmorgon, Skönt!
Vi försökte fixa lite med caben, men det vart för varmt!
Så det blev slappt i solstolen en stund sen så gick vi ner till coop och köpte glass, jättegott! :D


Snygga Kimberly fylde år nu i helgen också! :D GRATTIS!!

Men eftersom hon är så taskig och inte är hemma så jag kan fira henne (och inte är här och kan slå mej) så gör det ju inget om jag lägger ut denna bilden:


Haha, hoppas att du får det bra på Rhodos bruden! ;)

Igår gick hela dagen åt till att städa, tvätta och laga bilar, skönt att få det gjort men jobbigt! :p


Men ren och fin blev den :D

Nej nu måste jag sätta fart och börja ta mej mot jobbet :p
Ha en bra dag!

Pussipuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0