Heeej ;)

Nu är jag hemma från jobbet och har mumsat i mej mammas goda pankakor :D
Nu ska jag snart ut och ta en ridtur med Lilltejen som har kommit hem nu igen
Men innan det så tänkte jag att jag skulle hinna lägga mej i solen en stund :) Det gäller att passa på!

La över korten från mobilen till datorn nu, gör typ aldrig det för det är så jobbigt xD
Men det är ju lite roligare då, hittade en skitsnygg på mej och Ida från midsommar!


Grrrr.... Hur skulle någon kunna säga nej till oss? ;) Haha!

Så hittade jag ett jättegulligt kort på Kimberly :)


Söt! :D Kom hem nu Kimberly! :(

Ett på Lilltejen när hon bjöd på Rosa muffins :D

Hihi :D

Nej nu ska jag lägga mej i solen en stund :D
Ha det bra snyggingar!

Pussss!

Kommentarer
Postat av: Ida

Hahaha xD Det är frågan alltså. Vi är ju fett snygga alltså!!:D

2010-07-12 @ 22:30:27
URL: http://ajjdapajjda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0