100601

Heej!
Herregud vad jag är halvthjärntvättad nu! Har suttit med matten Heeela dagen, då menar jag verkligen hela dagen, vet inte hur många timmar jag har suttit och svurit över diffekvationer och rotationsvolymer! :/

Nu ska jag strax sticka iväg till min räddare i nöden, Underbara mattefröken Elisabet! :D
Hoppas att hon kan banka in åtminstonde lite vett i skallen på mej ;)

Sen efter det blir det en tur till vålberg, ska jobba på fritids imorn förmiddag, kul men hinner jág verkligen det egentligen? :s
Hmm.. undrar vad jag ska göra efter det? Plugga matte kankse :O Bläääää.... vore så skönt om jag kunde klara den här J*kla tentan nu så att jag kan få lov sen! :p

Nej, nu ska jag packa mej iordning!

Ha det bra i det fina sommarvädret! :D

Pussspussss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0