100606

Sitter hemma hos Älsk och får höra "Bitch, bitch, bitch, bitch"! Härligt va? Haha!;)

Idag så har jag iaf grejjat i stallet med Kimberly, känns som om det va rätt längesen sist? :s
Men det var lika kul som vanligt och vi tog en härlig tur i skogen med dom små grisarna :)

Men vet ni :O
Jag var faktiskt ute och sprang imorse! Ställde till och med klockan så att jag skulle hinna med det!
Men F*n vad jobbigt det var! Måste ha typ världens sämsta kondis! Haha!
Får försöka träna upp den lite under sommaren! ;)

Väntar spänt på mitt resultat i matte E! Hoppas verkligen att jag klarade det! :s Får veta på torsdag tror jag...
Annars är det omtenta för mej som gäller! :( Blääää... jag vill ju ta sommarlov nu! ;)

Tänkte iaf, på tal om något roligare än tentor att jag skulle visa dom andra skorna som jag köpte härom dagen :D
Jag har jobbat på bra denna helgen och inhandlat tre par skor! :D Hihi :)


Dom var väl söta? :) Skrev till Lilltjejen (som också har köpt nya skor, Duktig Flicka!) Att dom
här var lik hennes, men sen så såg jag att dom nog inte var så lika iaf, färgen kanske? ;)


Så köpte jag även domma :) Jättesköna att gå i! :D

Nu ska jag väcka sömntutan brevid mej ;)

Ha det bra!

Pussssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0