100611

Godmorgon!
Oj, vad jag är trött idag :o Har inte kunnat sovit ordentligt för det har varit så varmt! :/
Men nu är jag uppe och ska försöka sätta igång och packa inför ullaredsresan som blir i helgen :D
Ska bli jättemysigt!

Igår så tog min underbara, supersnygga Linnea äntligen studenten! :D


GRATTIS GUMMAN! Du har så verkligen förtjänat detta nu! :) <3

Så vi var så klart hemma hos henne och åt en massa god mat och myste typ hela dagen :)
Sen när jag kom hem så gick jag in och skulle kolla hur min Hemska Matte E tenta hade gått och JAG KLARADE DEN!! :D Så jäkla skönt, inget mer plugg för mej nu på ett tag!
Så nu har jag äntligen Sommarlov! Visserligen "bara" i två veckor, men det är två veckor mer än jag har haft dom senaste åren :D

Nej, nu ska jag sätta fart med packandet!

Ha det jättebra!
Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0