100628- Slut på semestern...

Hej!
Idag så var det slut på semestern och igång med jobbet.. Känns väll lite både bra och våldigt tråkigt, men det är bara att jobba på nu ;)
Har inte varit så seriös med bloggen (nu igen) har haft massa annat skoj att göra ist:)

Jag och Älsk har hållt på massor med våran bil, som nu faktiskt börjar se ut som det är tänkt!

Visst ser jag häftig ut när jag kapar tak ;) Haha!

Haha, snygg va?;)

Sen så har jag ju såklart firat Midsommar (allt för mycket fick jag känna på lördagen!)

Jag och Ida :D

Älsk och Blom! :D (kolla minen--->>)

Massa god mat såklart! Mums!:D

Igår hann vi med Minigolf (vilket jag verkligen suuuger på;)! ) och badade även massor och solade på stranden med alla mysiga vålbergsfolk :) (Har tyvärr inga kort...:/)

Sen så avslutade jag och Älsk våran sista semester dag men massa gott fika och filmmys:)

Mums! <3

Nej, nu ska jag ta och klä på mig lite myggsäkrare kläder och bege mej ut till stallet.
Lektion för Lilltjejen blir! Hon ska va helt slut innan hon kommer härifrån ikväll! ;) Haha!

Duktiga Lilltjejen och min Fiiina Häst<3 :D

Hoppas ni får en bra kväll! :D

Puuusssss......


Kommentarer
Postat av: Ida

Mycket fina bilder louise;D

2010-06-30 @ 18:11:24
URL: http://ajjdapajjda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0