100312

Hej (om det finns nån som kollar här trots min superkassa update)
Har haft lite väl mkt att tänka på ett tag för att orka skriva, men nu så gör jag åter igen ett försök ;) (även denna gång på grund av att Kimberly klagar på min dåliga update :p)

Idag så har jag en slappiskväll tillsammans med min söta Linnea :D
Blev dömd till hundvakt och tog åt mej att vara fyllechaffis ;) hihi :P Tänk vad jag är snäll (A)

Jag lyckades nysa på min föreläsning idag med :/ Alla som har hört mej nysa förstår nog om jag säger att typ halva salen kollade på mej och dom som satt närmast började gapskratta xD Piiinsamt ;) Haha :p

Jag har äntligen fått mina csnpengar med så nu har jag äntligen kunnat shoppa lite igen ;) Hihi, nån som blir förvånad om jag säger att typ det första jag gjorde var att beställa ett par skor ? ;) Fick dom idag och är SÅ NÖJD! :D Så Snygga :D :D


Wiiie:D<3

Har även köpt lite smågrejer:

Ett par nya leggings från nelly och lite bra och ha grejer ;)

Nej nu måste jag göra nått innan jag somnar ;) Ska hålla mej vaken och hämta min Sötnos inne i stan sen :)<3

Hoppas det är bra med alla! :)

Pussar!!

Kommentarer
Postat av: Almie

Haha det riktigt bränner i plånboken för dig ;)

Men jag älskar dej mest av allt <3

2010-03-16 @ 20:05:21
URL: http://www.garaget.org
Postat av: Elin

Snygga skor :D

känner igen det där med att shoppa när csn bidraget kommer :P sen slutar det alltid med att man inte har råd med ett skit den sista veckan, men man får ju passa på när man väl har pengar ;) haha

2010-03-26 @ 17:54:02
URL: http://elintrank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0