100315

Heej igen ;)
Härligt med måndag igen! :D Älskar verkligen måndagar, man får gå upp tidigt igen, åka till skolan och känna att det inte är helg igen på en halv evighet.. kan det bli mycket bättre än så :O ?!

Jaja, har faktiskt redan klarat av att gå upp tidigt och varit i skolan så det verkar som om jag har klarat även den här måndagen ;)
Efter skolan så har jag varit ute med lilla vovvin på en promis i fina vädret :D Känns verkligen som om våren är på väg :D Det gillas! :D

Idag så ska jag vara mattelärare åt söta Linnea som har hjälpt mej med stallet idag :D Derivatansdefinition ska läras ut ;) Wiie ;) Haha :p
Förutom det så får jag nog försöka ta tag i och plugga lite själv också, bärjar dra ihop sig mot första tentan nu :S Usch! :/

Nu ska jag försöka hitta min skinnjacka, vet inte vart den har tagit vägen :O Måste ju ha den nu när det börjar bli varmt :D

Hoppas det är bra med alla!:D

Puusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0