100317

Godmorgon!:D
Hoppas det är bra med alla!
Idag är jag Ledig!! Wiiie! Haha, skönt för jag har vart så himla trött nu... men ändå vaknar jag typ 7 och ligger och vrider och vänder mej 5312 ggr innan jag går upp fast att jag skulle ha sovmorgon! :p
Nu har jag iaf varit ute på en härlig långpromis med vovven i det fina vädret :) Älskar verkligen våren! Det är typ den enda anledningen till att ha vinter ;)

Så nu ska jag sätta fart med lite plugg hade jag tänkt, men då hamnade jag ju här ist :O Haha!
Tog äntligen tag i att ladda ner spotify till min lilla dator idag! Duktigt av mej :p
Så nu kan jag lyssna på massa bra musik när jag ska försöka plugga massa "rolig" fysik :p
Bäst att sätta fart, har massa grejer att göra idag :)

Puss på er!

Och nej sötnos, det bränner inte alls i plånboken på mej ;) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0