100319

Heej :D
Härligt med fredag!
Idag har och blir en lugn fredag :) Har bakat muffins med Kimberly :D
Chokladmuffins med rosa glasyr och rosa formar, hihi ;) Vad annars liksom :p
Tyvärr så vart dom inte så goda som jag hade tänkt... har tappat bort receptet som jag brukar ha, så får verkligen försöka hitta det igen!

Skickade iväg ett sms till Linnea för att se om hon var vaken, men hon svarade inte så då vågar jag inte ringa henne heller :/ Så då hamnade jag här ist ;)

Pratade precis med min Sötnos som är på nån fest idag kul för han, tråkigt för mej som får somna ensam :p

Hoppas att ni har en bra fredag allihop! :)

Pussipusss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas du får en fin kväll !

2010-03-21 @ 20:43:02
URL: http://essems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0