100517

Hallå;)

Idag har jag faktiskt provat att jobba på fritids för första gången :O
Det var jättekul! Kul att få leka av sig lite, hahah!
Det gick faktiskt bra, även om barnen kom på att dom skulle lura till sig glass, för när jag blev själv med dom så "brukade dom aaaaalltid få glass av dom andra fröknarna" xD Haha, luriga ungar!

Nu sitter jag hemma hos Älsk som har lämnat mej här för att åka och fiska... Eller egentligen så måste jag plugga och då ska jag göra det nu när han är borta så ska han hjälpa mej med det jag inte fattar sen. Men på nått konstigt sätt så¨hamnar jag här ist :s petar lite på telefonen, läser lite bloggar, kommer säkert spela lite tvspel sen med och så kommer Älsk och frågar sen; "Hur har det gått?" -Jo bra! "Hur mkt har du pluggat då?" -Eeehh, jag har läst lite iaf.. "suck!"
Haha!
Men nu ska jag nog faktiskt försöka läsa lite iaf om jag klarar en timme med duktigt plugg nu så kan jag ju kanske få göra nått annat en stund ;) Hihi :)

Hittade kort på datorn nu som jag inte ens kom ihåg att vi hade tagit, men dom va lite söta :)


<3<3<3
Innan jag hade massa skrot i truten :p


Ha det bra!

Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0