100519

Sommarens första riktiga dag!
Iaf för mej, har försökt att vara ute så mkt som jag har kunnat, men tyvärr så är det ju nån litten gubbe som har satt en fysiktenta på fredag, så det är bara att sitta vackert och försöka lära sig vågor, atomfysik och massa babbel ;)
Men har varit ganska duktig med det och hunnit med annat med! Duktiga mej har solat (utan att frysa!), Pluggat, fixat i stallet med Supersöta Kimberly som jag inte har träffat på typ två veckor eller nått!, Ridit ett seriöst pass, gått två långisar med vovven, och damsugat! Haha, allt för att inte behöva plugga hela dagen :P
Men imorn blir det seriöst plugg! Ska dock försöka att inte plugga imorn kväll, det var en gång en vis människa som sa till mej att man inte ska plugga så mkt dan före provet, ska försöka men det blir lätt så ändå :/

Nu har jag iaf precis duschat, Skönt och Mycket Välbehövligt! Haha!
Ska nog försöka sova rätt så tidigt idag iaf :)

Hoppas att ni också har kunnat varit ute, iaf lite i det fina vädret!

Pussipuss!


Var så himla fint när jag och mammi var ute och gick förut! Man ser liksom
inte var gränsen mellan himlen och vattnet går :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0