100520

Herregud vilket väder det har vart idag! Massa regn och åska liksom :S usch!
Sista dagen innan tentan idag med.. Är lite nervös känner jag! Hoppas verkligen att det kommer gå bra! Vore ju inte så kul och börja krångla med omtentor :/

Sprang på Elin idag med :D
Henne har inte jag träffat på Hur Länge Som Helst! Gud vad jag saknar alla sötnosar från klassen ibland!
Vi sa att vi skulle försöka ha en klassträff i sommar, hoppas verkligen att vi kan få ihop ett gäng! :D


Knyckte en bild från din Fb, hoppas det är okej :)
Du är så Fin tjejen! :D


Nej, nu måste jag fortsätta läsa jag :(

Ha det bra sötisar!

Pussar! :)

Kommentarer
Postat av: Elin

nemen tittut! haha

2010-06-21 @ 20:13:11
URL: http://elintrank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0