100521- Tenta dag :(

Godmorgon!
Sitter hemma och segar mej/ "laddar" för tentan...
Börjar bli nervös nu och känner mej verkligen inte peppad för att skriva idag :/
Vem lägger en fysiktenta på en fredags eftermiddag liksom?!
Aja, blir väll skönt att få det gjort... hoppas jag klarar det bara!

Blir ju inte dirket piggare utav vädret heller! Ska den svenska "sommaren" börja redan?!
Tänkte att jag skulle ha varit ute en sväng med vovven och fått lite luft innan jag skulle åka till skolan men vi får väll se hur det blir med det :/

Men jag har iaf kommit på att jag kan inviga min nya jacka idag! Haha, nån som vill gissa färgen xD


Hihi, söt va? :) Jag ser ut som f*n, orka göra sig iordning inför tentan liksom ;)

Nej nu ska jag gå och kika ut, hoppas det har slutat regna!
Håll tummarna för´mej sen! ;)

Pussss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0