100524

Heej!
Jag överlevde faktiskt tentan i fredags, sen hur det gick det får märkas..
Nu sitter jag och segar mej lite framför datorn, brevid min sovande Sötnos <3
Jag har seriöst ont typ överallt!
Jag har ont i benet efter en fotboll, ont i armen efter att ha klättrat över ett skithögt staket..., ont i magen (träningsvärk?) sen jag vet inte?, ont i båda hela benen (också träningsvärk?!) men typ värst av allt så ser min ena fot helt missbildad ut :O Har typ en stor lila bula på den! Vet verkligen inte vad jag har gjort heller?!
Haha, herregud, nästa gång jag ska på grillfest i vålberg så blir det fan hockeyutrustning! xD
Men det som är lite illa är att jag kan inte ens skylla på att jag var dyngfull, för det va jag verkligen inte! Haha..
Det var iaf en jättekul och mysig kväll med bra sällskap, god mat, brännboll och fotboll mm!


Ett kort på mej och söta Belsebubb ;D Hihi!

Nu väntar jag på att det ska bli stalletdax med Lilltjejen och Kimberly :D

Puuuusssss......

Kommentarer
Postat av: Ida

Det var gryyymt!! Och träningsvärken sitter där den ska xD måste göras om!!:D mycket snygg bild btw hahaha

2010-05-24 @ 21:07:21
URL: http://ajjdapajjda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0