100526

Godmorgon!

Hoppas att det är bra med alla! :)
Själv vaknade jag typ halvt död, när det känns som om man har sovit en halvtimme eller nått fast att man har sovit hela natten..:/ Och om inte det vore nog, så hade jag såklart huvudvärk med! Haha, klaga lagom!
Men nu är dey iaf bättre, hade tänkt att åkt med Älsk till skolan imorse, men det blev inte så :p Så nu får jag cykla ist, men det är ju rätt skönt, kanske jag vaknar till lite innan alla timmar med fysik som väntar... Sista fysikföreläsningen idag föresten! Gud, vad fort tiden har gått!

Va och fixade lite med sommarjobb igår också, så nu blir det det bra :) Hoppas jag :p

Nej nu ska jag börja göra mej klar för att åka :p Som tur är så verkar det inte blåsa så mkt idag iaf! 

 

Jag idag :p Så Trött! xD
Måste verkligen gör nått åt håret också! :/

Puusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0