101021

Hallå!;)
Har precis kommit hem från skolan och ätit lite..
Var egentligen ledig idag, men var tvungen att planera projektredovisningen som vi ska hålla imorn så det var bara att kravla sig iväg i kylan :/ var fasen 4 minus när jag åkte imorse! :s
Nu funderar jag på om jag ska gå och handla lite, kanske ska göra muffins idag?
Sen blir det(hoppas jag) en massa plugg så att jag har koll på vad jag ska säga imorn, annars blir det jobbigt! :/
Så är det så fint väder ute så man vill gärna ta till vara på det, men jag får nog typ låsa in mej själv, så att jag får nått gjort! :p
Jaja, vi får väll se hur det går.. känner att motivationen inte direkt är på topp, men ska jag kunna tjäna massa pengar sen så ryktas det om att man måste klara utbildningen, så det är väll egentligen bara att sätta fart!
Jag nu, sitter hellre kvar här i soffan än börjar greja med massa annat ;)
Äsch nått annat än att sitta här måste jag göra, har ju hur mkt som helst! (överslagshandling):p
Ha det bra i det fina vädret!
Pussssssss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0