101025

Heej!
Skönt med 25:e igen! 25:e = studiebidrag :D
Måste köpa, hör och häpna!, ett par skor! Håller på att frysa fötterna av mej i mina och mina "braiga" skor har gått sönder, så egentligen behöver jag faktiskt köpa två par skor! Måste nog försöka gör det, men vet inte när jag ska hinna...:/
Nu sitter jag på skolan och skriver på mitt projekt som Supersöta Henrik precis kom på åt mej :D Räddade verkligen min dag, då det som jag hade tänkt göra sket sig... Men det här är både bättre och enklare!
Men nu börjar det bli lite segt igen (efter att ha skrivit typ en halv A4... Illa!) ska ta och äta snart, sen så blir det att skriva vidare och vid 3 så ska jag ha handledning med läraren igen och berätta om min (Henriks) nya superbra idé.
Hoppas att jag kan bli iaf nästan klar med detta idag, så blir det en ganska så lugn vecka ist för så jobbig som jag hade "tänkt" att det skulle bli :)
Aja, nu ska jag skriva en halvtimme till, sen får det bli mat! :) Har med mej mormor mat idag, Det blir inte mycket bättre än så! :D Mums!
Mitt spännande projekt ska handla om :
Wow! ;)

Ha det!
Pussss!
(varför blir allt så ihoptryckt :/ Blir ju jättejobbigt då... sorry, vet inte vad det är för fel!:( )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0