Eftersom alla tjatar så ;)

Haha, eftersom alla ständigt påminner mig om vilken dålig bloggare jag är så får jag väll skriva nått då ;)
Nu när det har gått så länge så har det ju hunnit hända en del, men jag vet inte om jag orkar dra nån sammanfattning dirket.
Men det va en liten brunnet som tjatade om att jag skulle lägga ut bilder på henne när hon tävlade och eftersom jag är så himla snäll så gör jag väll det :)
Så här kommer några iaf :)
Dressyr:
Har en bild på Cici och Levin som var så duktiga att dom fick en rosett :)
Hopptävlingen, har inga bilder när det hoppas men nån efter iaf ;)
Så det va det ;) Vad ni är duktiga småtjejer ;) Hihi!
Kan ju berätta lite kort om helgen med, min lilla bror va hemma så att jag kunde retas lite med han igen, det va kul! Hahahaha! xD
Min lilla bror som är typ en meter längre än mej nu.. hmm, inte kul! ;)
Sen så passade jag och Älsk på att baka bullar i helgen, myspys :)
MUMS! :)
Nej nu orkar jag inte grejja med det här nått mer idag :p
Så en bild på en rosa mej får avsluta det här inlägget :)
Ha det bra snyggingar!
Pusssss!

Kommentarer
Postat av: lilltjejen

bra louise!!! jisses vilka snygga bilder! haha! : )

2010-10-04 @ 19:29:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0