Hej hej!

Haha ;)
Nu har jag och Söt kommit till vålberg, har suttit och varit lite duktig med mitt projekt arbete :D Wiie! Haha!
Har iaf gjort värsta upptäckten att man spar Jättemycket energi på att koka upp pastavattnet i vattenkokare ist för i grytan! Och så går det mer än dubbelt så fort! Så alltså spar man massa pengar( iaf om man tycker om att koka upp massa vatten) och så spar man massa tid! Kan inte bli så mycket bättre! Haha! (Energi och MiljöNörd!)
-
Sitter här och är mätt!
Först så fick jag en Jättegod smörgås av Mammi :)
Och sen när vi kom hit så fick vi massa god mat med, ojojoj, känner att jag har ätit för mer än vad jag har rört på mej idag... Var iaf ute en sväng med vovvis förut, fast det vore synd att säga att jag gick speciellt långt... :/ Haha, herregud! Men var ju faktisk och tränade igår så hoppas det täcker upp för idag med ;)
-
Nej nu ska jag fortsätta med skolarbetet, vill bara bli klar känner jag! Fast så känns det väll alltid med sånna här arbeten :p Tänkte jag skulle va klar med rapporten tills imorn så att Elisabet kunde hjälpa mej och kolla igenom den :)
-
Hoppas ni har haft en bra dag!
Pusspuss!
Meeen, det går inte att ladda upp bilder :/ Så det får bli en söt som redan var uppladdad xD Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0