Jag överlevde!

Haha, ja som tur är så överlevde jag redovisningen och vi fick ingen direkt kritik heller, så jag hoppas att dom blev nöjda!
Nu sitter jag och väntar på att min segis ska sluta så att jag får komma hem :p
Har fått värsta huvudvärken.. vet inte varför men jobbigt är det! :(
Hoppas det släpper snart!
Ska springa bort en vända till 9 huset och kolla om rittekniklärarn är där.. missade en av delarna så ska kolla vad jag måste ändra på...

Var föresten ute och tog lite kort igår:)

Fina Levin och knäppa vovvisen :) Missy har kommit på att en häst med täcke
inte alls är lika farlig som en "vanlig" häst ;) haha!

Ha en jättebra fredag snyggingar!

Pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0