110212

Godmorgon!
Gud vilket härligt väder det är idag! :D Ska verkligen se till att komma ut iaf en stund!
Idag måste lägenheten städas igen... Fattar inte att det kan bli så skitigt på en vecka!
Annars så vet jag inte vad jag/vi ska göra resten av dagen.. Skulle ju ha vart till Satu idag och ridit, men min bil är trasigt :(
Ikväll så blir det kalas hos Magnus kusiner, så det blir nog mysigt :) Vet dock inte vad jag ska ha på mej (som vanligt!) Men brukar alltid hitta nått i sista sekunden så :p
.
Igår blev det myskväll med film och god mat :) Såg på Bondfilmen som skulle ha gått förra veckan egentligen :)
.
Goda maten vi gjorde:
Mums mums! :)
.
Nej nu får jag sätta fart med städandet annars kommer jag inte hinna se solen nått idag :p
Ha det bra!
Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Sandra

Du får gärna städa här också när du är klar hemma :D

2011-04-20 @ 19:43:36
URL: http://sandrue.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0