110103

Hallå! :)
Ska (ännu en gång) försöka komma igång med bloggen igen. Det har hänt jättemycket under hösten/vintern som har gjort att jag inte har haft varken tid eller lust att blogga nått :/
Kommer inte att berätta om allt här, men får väll försöka göra nån sammanfattning om det roliga som har hänt :p
Men inte nu! Haha!
-
Just nu sitter jag på universitetet, wow vilket långt jullov jag har haft alla mellandagarna! Usch, det värsta är att "vi såklart måste jobba med projektet under juluppehållet" Men vad f om man är ledig bara några dagar inte fasen sitter jag med ett skittråkigt projekt hela dagarna då! Nepp! Men det gör ju dessvärre att jag får plugga som en gris nu ist..
Som om inte det vore nog så har jag dragit på mej en förkylning också och den ska så klart bryta ut som mest precis när skolan börjar, haha usch vad jag klagar xD
-
Har iaf haft en bra jul och nyår! Hoppas att alla ni också har haft det!
-
Nu måste jag nog faktiskt jobba lite på mitt projekt! Har suttit här i nästan i timme nu och försökt börja, men det är ju så tråkigt! :p
-
Aja, vi får väll se om jag kan hålla igång och skriva nått inlägg nån gång ibland iaf :p
-
Ha det bra snyggingar!
-
Pussipuss!
-
Fina Julgranen :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0