110115

Oj, vad bra min nya bloggstart gick! INTE! Haha :p
Har haft sån dålig start på detta året så Bläää!
Började med att få nån superduper förkylning med feber och allt härligt man kan tänka sig och den har fortfarande inte läkt ut helt!
Igår skrev jag årets första tenta, fick med 99% sannolikhet underkänt, wow känns bra!
Så omtenta på fredag då! Dessutom har jag ett 60h arbete att skriva tills på tisdag...
Plus typ tusen andra grejer som inte har med skolan att göra!!
USCH!
Ja, nu kanske ni förstår varför jag inte prioriterar att skriva här, men hoppas på bättre tider.
Just nu händer det lite för mycket på en gång :/
.
Hoppas ni har det bättre än mej! :p
.
Pusss!
.
Våra fiskar :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0